TV-interview met Joyce Bloem in ‘Dialoog’
In het RTV Betuwe 'Dialoog' was op 8 maart Joyce Bloem te gast. De eerste uitzending op de regionale zender was op maandag 14 maart. De uitzending wordt in de komende weken enkele keren per week herhaald. In het programma…
